(Keiju)

 Lucan kanssa ollaan nyt kisailtu 6 starttia kolmosissa ja tuloksena 2 nollaa ja 4 hylkyä. Itselleni asetin tavoitteeksi kymmenessä kisassa edes yksi nolla ja oman kisajännityksen saaminen kuriin. Tavoitteeseen on päästy ja olen aivan ihastunut kisaamiseen Lucan kanssa :) Jännittäminenkin on oikeastaan jäänyt ja olen saanut tehtyä yhtä hyl rataa lukematta ihan hyviä ratoja. Viime vkl kisoissa olin flunssaisena ja ekalla radalla olin ihan nuutunut ja hyllytin jo alussa, niin kun aina. Toiselle radalle sain tsemppiä päälle, mutta olin kyllä koko radan vähän riippakivenä koiralle ja loppusuoralla valssailin ihan sen edessä kiitos flunssan ja ehkä vähän typerän ohjaussuunnitelmani. Mutta viis siitä, kivaa on ollut ja ilokseni olen huomannut, että radoilla pärjää vaikka vetää vähän retrommalla tyylillä ilman kikkailuita. Kun on saatu kisaamiset alulle niin jäädän heti tauolle, Luca menee nimittäin vuosittaiseen hammashuoltoon. 

 

Keiju

Kun olin vihdoin viimein saanut aikaiseksi varata Lucalle hammashoidon niin eiköhän seuraavana pvänä pitänyt mennä Lennon tassua näyttämään. Hassua, tätä ennen ei ole eläinlääkäriä tarvinnut edes ajatella pitkään aikaan ja se on ollut luksusta =) Jätetään niiden ajatteleminen siis jatkossakin pois. Lennolla oli siis ihan märkäinen tulehdus yhdessä varpaanvälissä ja myös hiivaa. Nyt pestään ja lääkitään paikallisesti ja onkin mennyt parempaan muttei kuitenkaan ihan parantunut vielä. Tänään kuitenkin pikkasen treenailtiin agilityä omalla pihalla, ja on se vaan ihan mukavasti oppinut. Viime viikolla harjoiteltiin hyppykorkeutta ja 60 cm tuli vastaan rimakauhu, mutta näin jälkeenpäin mietin ettei vaan se tassunväli vaivannut jo silloin. Saas nähdä kuin hypyn kanssa käy päästään taas enemmän treenailemaan. Nyt toivotaan, että tassu paranee pikaisesti.

Lennon lentelyitä