Mun sairasloma on jatkunut ja edelleen ollaan oltu aika hiljakseen. Lennon kanssa olen yrittänyt jotain tässä kotipihassa tehdä, jottei ihan repeäisi liitoksistaan. Välillä mennyt hyvin ja välillä ei. Nyt kun lunta on taas maassa, se on ihan peestä. Haukkailee lunta välillä ja jatkaa hommia, ärsyttävää! Syököön lunta sitten ihan keskenään, jos ei kiinnosta.

Oma kunto on täys nolla, pääsin tässä yksi päivä kävelemään tunnin lenkin  ja seuraavana päivänä jalat oli ihan kipeenä. Ihan kamalaa, hyytyyä ja tulla kipeeksi tuollaisesta lenkistä. Jospa tämä nyt alkaisi tästä helpottamaan, olen ainakin pystynyt olemaan usemman päivän jo pystyssä. Onneksi tästä taudista on kuitenkin varma paraneminen, ja se on kesäkuussa.

Harmittaa kun agiliyt alkoi Lucan kanssa kivasti ja mulla oli mieletön into treenata ja kisata ja nyt en ole siihen pystynyt.  Olen ajatellut jos löytäisi Lucalle jonkun tilapäisesti ohjaksiin, se olisi tosi kiva juttu.

Koirien laihistelut on jatkunut, Lucakin päässyt 10 kiloon ja Keijukin alle 7 kilon. Lentoa vaivaa anturat, tänään metsälenkillä oli taas toinen etutassu auki. Katsoin jalat läpi ja huomasin, että lähes kaikki anturat on halkeilleet. Aloin nyt huoltamaan niitä bepanthenilla ja Ceridal öljyllä, katsotaan tuleeko tulosta. Sapuska vaihtunee myös tuoreruokintaan lähiaikoina.

Maanantaina pojilla on taas osteopatia.