Eilen ajelin osteopatia käynnille ja olikin aika turha keikka. Eipä näkynyt osteopaattia missään ja jossain vaiheessa parikymmentä minuuttia odotettuani ajattelin soittaa hänelle, hän kun ei ole koskaan myöhässä. Mutta enköhän ole puhelimen vaihdon myötä hukannut hänen numeronsa, no sain sen kuitenkin ongittua mutta en saanut häntä kiinni. Jätin kyllä viestin ja samalla ränkläilin puhelintani ja huomasin, että hän oli yrittänyt aamulla soittaa ( klo oli nyt yli 20.00)  muttei ollut jättänyt kuitenkaan viestiä tai mitään... Enkä useinkaan soittele mulle outoihin numeroihin takas, usein kun ne tuppaa olemaan jotain lehdenmyyjiä. Oisi vissiin kannattanu... Tulihan hukattua aikaa 3 h ja ajettua 150 km, voin sanoa että olin aika raivona Huuto 

Kotimatkalla osteopaatti soittaa, ja ei viittaa mitenkään aamuiseen soittoonsa vaan puhelee vaan tästä aikataulu sekaannuksesta Yllättynyt. Hänellä ei ollut ajanvarauskirjaa mukana, mutta lupasi tänään soittaa mikä oli meille varattu aika. No, olen suht varma että se oli eilinen...  Ei ole soittoa vielä kulunut, taidanpa pirauttaa huomenna.

No, voihan olla että olen väärässäkin ja itse olen söhlännyt ajan kanssa, mutta mielenkiinnolla odotan onko hänen aikansa joku kahdesta seuraavasta tiistaista. Mikään muu ei mene mulla kyllä läpi, koska tiedän että en muille päiville ole voinut aikaa ottaa..

Taitaapa ihan vieläkin vähän ottaa päähän, oli moka kenen tahansa niin ärsyttää järkätä kaikki valmiiksi että pääsee lähtemään ja kurvailla tuolla tunteja kun muutakin tekemistä olisi ollut.  No, toivotaan että saadaan Lento nyt pikapuolin kuitenkin hoidettavaksi.