Uudenmaan seurojen välisessä haasteottelussa viikonloppuna JAU:n joukkue sai pronssia. Lucan kanssa olimme osallisïna tähän kunniaan hyl tuloksella. Mun epäonnistunut valssi keppejen päässä livautti Lucan väärälle esteelle. Mutta oli sen kanssa kiva fiilis mennä!

Tänään oltiin epiksissä Mäntsälässä ja siellä oli Agirodun Open class-rata. Ostettiin oikein kaksi yrititystä ja reviteltiin koko rahalla. Ekalta radalta kaksi kieltoa, Luca meni ohi yhdestä esteestä ja toinen kielto menee mun täysin typerään ratasuunnitelluun ja huolimattomaan ohjaukseen. Oltiin kuitenkin kolmansia. Toiselle radalle sain hyvän tsempin, harmitti niin vietävästi kun en ollut tarpeeksi huolellinen. Rata menikin tosi kivasti, mutta kosahti mun uusimaan typerään ratasuunnitteluun ennen A-estettä, että menin sitten uusimaan typeryyteni ja sama ohiajo esteestähän siitä tuli. Onneksi tajusin sentään jälkeenpäin miten mun tulisi tuo kohta ohjata. Loppu taas hyvin ja palkkasin kepeille, joka olikin tokavika este. Toisella radalla oli hyvä fiilis ja tsemppi, eka rata menee mulla aina jotenkin koomailuun.

Tänään on agiliidetty sitten urakalla, aamulla oli Rannikon Timon treenit ja saatiin tehdä oikein tosissaan töitä. Muutama sellainen lapsus, jota en ollut ottanut rataasuunniteltaessa ollenkaan huomioon. Lopulta saatiin musta oikein kivaa menoa aikaiseksi. Timo kehui Lucan edistyneen ja saaneen itsevarmuutta. Keppitreenit jatkukoon edelleen, kulmat on vieläkin kateissa. Mun täytyy muistaa olla tarkkana eikä olettaa mitään!