Kotiseutu tutuksi lenkkeilyä on jatkettu, en ole viitsinyt lenkittää Lentoa vapaana on sen verran oireillut kiven kohtaamisen jälkeen. Pieniä merkkejä on näkynyt ettei ole ihan kunnossa, ei onneksi kyllä onnu tms.

No hihnalenkit onkin ollut opettavaisia, sillä sen on selvästi vaikeampi keskittyä kulkemaan jos mukana on muitakin kuin Keiju. Kiihtyy sen verran, että vetämättömyydestä on saanut muistutella useampaan otteeseen. Nyt on treenattu siis kaikenlaisia variaatiota, perhekävelyä Erkku rattaissa, Erkku pyörällä jne :)

Ja jotain se on oppinut tottelevaisuuden saralla. Menee maahan mun sivulla, tai on mennyt kaksi kertaa. Olen tehnyt nyt paikallamakuuta Lennolle kun laitan koirille sapuskat, vien ruoan Keijulle jne. Ja aluksi käskytin sen edessä maahan, mutta kun kuvio makuusta tuli tutuksi niin käskin sivulta maahan ja jihuu se kykeni sen tekemään. Aiemmin ei ole tajunnut vaan on loikannut mun eteen tai taakse maahan tai useimmiten ei mennyt ollenkaan... No täytynee jatkaa vielä muutama toisto noin ja kokeilla sitten muussa yhteydessä. Paikalla istumiseen ja makaamiseen olen kyllä aika tyytyväinen, sillä Lento ei ole tainnut kertaakaan lähteä luvatta. Mutta toisaalta sitä on tehty vaan tässä kotona, joten häiriötä on ollut kohtalaisen vähän ja sen on melkein aina samanlaista.

Keijun kanssa olin ekoissa hallitreeneissä torstaina. Meni ihan jees, eka yritys meni vähän jarru päällä mutta toinen kierros meni jo ihan ok. Hallissa en tietenkään pysty ihan hyödyntämään tuota vasta opittua kirmaamista, koska radat on siellä aina ahtaampia kuin ulkokentällä ja en pääse liikkumaan niin paljon.