Tässä nyt on tullut muutama pvä Lentoa seurattua ja maanantaina oli selkeästi kipeä. Etenkin ylös noustessa otti hitaammin oikean takajalan käyttöön. Mutta on parempaan päin koko ajan, tänään on näyttänyt jo hyvältä. Tänään käytiin jo pidemmällä hihnalenkillä, ja täytyis varmaan harrastaa tätä vähän useamminkin koska tuppaan "eksymään". Naapurit on vähän naureskellut kun olen kertonut eksyneeni tänne kellikselle useammankin kerran ;) Ehkäpä tässä talven mittaan joutuu enemmän tekemään pyörätielenkkejä ja tulee sitten uusi kotiseutukin tutummaksi.

Tokoteltiin tänään myös vähän, seuraamisen kanssa olen kyllä pulassa! En vaan keksi keinoa sen parantamiseen. Nyt kielsin muutamaan otteeseen, kun seurasi pupuloikkaa kättä härkkien ja se ehkä vähän tepsi. Muttei ehkä ole tässä vaiheessa ihan oikea menetelmä. Lento oikeasti luulee, että seuraaminen on tuollaista. Nyt ollaan aloiteltu paikallaan makuuta, istumista ollaan tehty tähän asti. Pysyy tosi kivasti paikallaan tässä kotona. Kaukokäskyt ihan jees. Olen tehnyt nyt viime aikoina myös kapulan pitämistä, pitää tosi rauhallisesti mun sivulla. Ei pure tai korjaile otettaan yhtään. Mutta ei kyllä meinaa avata suuta kun annan kapulan, eikä meinaa sitä luovuttaakkaan pois. Istuu jököttää vaan :) Mutta kaiken kaikkiaan oli tosi kiva treenailla tai hömppäillä, sitähän tuo meidän meininki on.

Ilmoitin Keijun agikisoihin, on ollut niin loistavassa ja kestävässä vireessä viime aikojen treeneissä joten voin vain toivoa että sama vire kestää kisatilanteenkin sekä Keijulla että mulla.