Eli mun meili ei ole toiminut about kahteen-kolmeen viikkon, ehkä ja kenties huomenna saan sen taas toimintaan. Eli jos olet ihmetellyt miksi en vastaa syy on siinä...

Tänään oltiin tokotreeneissä, tehtiin ruutua joka onnistui ihan ok kunhan vaan palkkaa ei viety valmiiksi ruutuun, silloin Lento jäljestää sinne. Seuraaminen oli oikeinkin kelpoa, ja saatii siitä kommentteja että ollaan edistytty! Mutta tosin osataan mennä vaan suoraan, vasemmalle käännökset kamalia. Lento ei osaa käyttää takaosaansa lainkaan ja mä en jalkojani, nyt treenataan niitä seuraavaksi. Takaosattomuus näkyy myös sivulletuloissa.

Seisominen on niin ja näin, olen "opettanut" siihen hienon käsimerkin, sen vaan oltava just oikea. Juu, ei hyvä... Ja tätä on kanssa treenattava. Luoksetulot sen sijaan ihan ok, ei himmannut kauheasti. Samoin on treenattava sivulletuloa eri kulmista, raukka jäi nököttämään paikalleen kun käskin sen mun takaa istumasta sivulle. Ei siis tajunnut ollenkaan. Sivulletuloon olen kehitellyt hyvän "tuulimyllykäden" ja nyt olisi mylly seisautettava.

Kivat treenit, ja jotain ihan pikkaista edistymistäkin on tapahtunut vaikka mä olenkin todella tehokas opettamaan kaikkea mistä pitää päästä eroon. Viikon-pari aina opetan Lennolle kaikkea ja menen kentälle näyttämään että ollaan me treenattu, ja sitten taas kitketään mun opetuksia pois. Hitto, ei oo helppoa Huuto 

Lento pääsi myös leikkimään Manne aussieuroksen kanssa, olipas riemukkaat leikit ja oli kiva huomata kuinka hyvin Lento kaikesta huolimatta nykyään leikkii toisten kanssa.