Hyytyy, hyytyy huonokuntoinen kun joutuu juoksemaan. Voi kauhistus kuinka huonossa kunnossa mä olen! Eilisissä ekoissa ulkotreeneissä meinasi tulla totaalinen kuolema juoksemisen kanssa, tuntui tosi kamalalta ja me en päässyt yhtään mihinkään. Keiju oli ihan jees, rata oli suunniteltu vauhdikkaaksi ja vauhtia olisi ollut jos mulla olisi sitä piisannut. Tiesin, että olen aika kehnossa kunnossa mutten voinut arvata, että tilanne on näin paha...

Koirat sen sijaan ovat ihan jees kunnossa, kun ne sentään lenkkeilevät reippaasti ja juoksevat. Mua ei lenkkeily hirveästi rasita kun on useimmiten Eerin mukana lenkillä ja edetään metsässä luonnoin ihmeitä tutkien, niin eipä siinä oma kunto kauheasti kohoa. Nyt on otettava aikaa reippaisiin lenkkeihin, ihan pakko. 

Lento on tokoillut jonkin verran ja mennyt ihan kivasti. Seuraaminen on ollut musta tosi kivanoloista, ehkä ajoittain kyllä pyrkii vähän vinoon.