Seuramme JAU:n seuramestaruudet ratkottiin ja päästiin Lennon kanssa osallistumaan ja voi huisaa, että jännitti tehdä ekaa kertaa kokonainen rata missä oli kontaktit. Lento huomas kyllä kontakteilla, että ohjaaja on jotenkin kipsissä ja en osannut edes kehua kun pysähtyi kontaktille. On mulle ihan huomattavan vaikeaa, eka agikoirani jonka pysähtyy kontakteille. Mulla on kyllä ollut onnea ja aina tosi kontaktivarmat koirat, mutta jostain syystä oon saanut tehtyä Lennon kontakteista jotenkin hirveän hankalat itselleni. No ehkä se tästä alkaa helpottaa =) Muutoin Lento oli oma itsensä ja voi hitsi mä tykkään mennä sen kanssa. Se on just niin passeli mulle, ei mikään raketti mutta etenee kivasti, todella kuuliainen ja on tähän asti ollut erinomainen hyppääjä. Radalta tuloksena kaiketi nolla ja voitettiin vuoden maksitulokas pokaali, joten vuoteen 2013 asti saamme startata ilmaiseksi oman seuran kisoissa. Kisavalmius alkaa olemana jo siinä ja siinä, eniten ehkä hommia on pujottelun ja renkaan kanssa vielä. 

Keiju ja Luca osallistui veteraaniluokkaan, joten Lucankin agieläke on sitten virallisesti alkanut. Emme starttaa enään virallisissa kisoissa, aika haikeaa. Mutta upeaa, että saan jättää koiran iän vuoksi eläkkelle eikä taustalla ole mitään sinänsä terveydellistä syytä. Niisk, on se vaan ollut niin varma ja ihana agikaveri. Luca oli ihan innoissaan ja paineli veteraaniradan ylimääräisen esteen kautta maaliin. Keiju sen sijaan nakutti nollatuloksen ja voitti veteraanimestaruuden. Sillä on nyt viisi seuramestaruusvoittoa =) Kiva päivä kivassa seurassa!